very strong, bloody and sadistic violence

eftersom min älsade skivsamling fortfarande bor i någon flyttlåda nånstans långtnerjobbigtsomfanatthitta har jag helt enkelt börjat skaffa på mig skivor jag inte har men verkligen borde köpt för längesen.

förra veckan blev det lite AC/DC och DANZIGs fjärde.
den här gången var det blackmetalfronten som jag kände behövde uppdateras lite. jag förstår verkligen inte varför jag inte har de här skivorna redan, men vissa saker blir helt enkelt inte av...

Lista:

morbid angel - altars of madness (velat ha sen -99, släppt -89)
1349 - liberation (velat ha sen den släpptes, -03)
funeral mist - devilry (velat ha sen den släpptes -05, finns dock från -98 som "12)
armagedda - ond spiritism (velat ha sen den släpptes -04)
watain - rabid deaths curse (velat ha sen typ -03, släppt -00)

nu är de här! den som väntar på något gott...
Renée är dock inte lika lycklig över dem, men med lite tur blir hon hjärntvättad och börjar uppskatta dem. har dock inte lyckats så bra hittills.

OCH! sist men inte minst:

manhunt!


och manhunt 2!

(båda till ps2)

Världens bästa spel! gillar man Silent Hill spelen är de här ett måste, brutalare/läskigare än så här blir det inte.
för att se trailer o dyl, kika här för ettan och här för tvåan.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga skivor du köpt :D

2009-10-01 @ 10:54:26
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0