Sedärja.

Under mystiska omständigheter har jag fått en till prenumerant utan att ha gjort ett skit. det måste vara för att jag är så jävla rock'n'roll!, haha.
Renée sitter och pillar för fullt med min design och jag börjar få slut på subtila sätt att säga "Nej för helvete, det där ser förjävligt ut" och då hon (av fullt förståeliga skäl) har rätt kort stubin när det kommer till HTML, har jag hållt mig i bakgrunden av hela projektet.

Vi ska pilla vidare på det här och så småningom kommer det att dyka upp lite mer relevanta uppdateringar här. (Hoppas jag).

Kommentarer
Postat av: mitha

Duktig och snäll tjej du har som hjälper dig tycker jag=)



tjing

2009-08-12 @ 19:14:08
URL: http://himmelohelvete.se/wp/
Postat av: Anne

Hej! ja detta var oväntat! jag har en bloggande son, ha ha! Lycka till! Kram, mamma.

2009-08-12 @ 19:48:03
Postat av: Micke

höhö, det var jag som addade och ja, du har rätt :)

2009-08-12 @ 20:04:14
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0