nytt inlägg (Wohoo)!

på grund av massa saker (öl)? har det blivit dåligt uppdaterat här, men nu kommer det ett inlägg om... tja, det märker vi.

har inte så mycket att skriva för tillfället, men har ett hemsidetips som verkar riktigt coolt.
De har inte kommit igång ordentligt än, så jag vet inte riktigt vad det går ut på, men skräck och blod är alltid en bra början.

kika in på the blood factory och lek runt en stund vettja! (haha, jag gjorde en länk alldeles själv, fy fan vad jag är cool)

I övrigt har jag hittat en bas som jag vill ha och faktiskt kanske även kan ha råd att köpa(!)


Eagle RKB, bra budgetvariant av Rickenbackers klassiska modell. går loss på ca 7000:-

Kommentarer
Postat av: Grimgoth



sv: okej men hör av dej bara ang. bägge grejorna om intresse finnes, har inte sysslat me musik på ett bra tag nu men saknar det lite då å då.

Vore kul att köra igång me nått igen så ja...

2009-08-24 @ 18:30:48
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0